Thursday, November 10, 2011

Dia Penentu



Bukan salah takdir, aku bertemu engkau
Mengenal engkau
Dia Maha Kuasa dan Maha Mengetahui
Apa yang terbaik buat hamba-Nya


Tapi silap aku yang memulakan..
..langkah
Silap aku membuka bicara, bermadah kata
Silap aku beri pengharapan padamu
Silap aku berjalan tanpa ragu, menemuimu
Silap aku..
Memang silap aku


Sekarang kita sudah tahu
Kita dah tak seperti dulu
Tak bertemu..
Masing-masing ada hala tuju
Sudah faquhu


Tersenyum-senyum malu
Terasa bodoh bila terfikir zaman jahiliyah dulu-dulu
Buat apa nk ragu-ragu
Kena sabar dan tunggu
Mungkin kita akan bertemu..
..atau terpaksa pasrah jika tidak ditakdirkan begitu
Allah adalah penentu


Hanya mampu berdoa untuk itu
Aku pilih untuk sabar dan menunggu..

p/s: minta maaf banyak2 krn tlh melibatkan awak..=)

1 comment: